2023. nov 15.

MANÓFALVA - Madáretetők (Kánya Tamás alkotása)

írta: Mandala75
MANÓFALVA - Madáretetők (Kánya Tamás alkotása)

0_manofalva_az_arteri_erdoben_budapest_romai_part_2023_nov.jpg

MANÓFALVA - Kánya Tamás alkotása

További fotók itt megtekinthetők:
https://www.facebook.com/photo?fbid=818327130340679&set=pcb.818328333673892

Kánya Tamás LAND ART Római parton: https://www.facebook.com/romaipartikokert

lettem a sok kis állattól akik közben folyamatosan meglátogattak mit is csinálok. Így lassan egy egész meseszerű madárváros lett belőle. Az arra sétálók már mindenféle nevet adtak neki. Mókusfalva, manólak, tündérszálló. Kinek mi tetszik! Összegyűjtöttem a sok természetes anyagot a környékről és helyben készítettem el mindent. Uszadékfákból házakat, létrákat, átjárókat, ajtókat és kis hidakat csináltam. Természetesen két oldali korláttal, hogy a mókus tudjon mibe kapaszkodni. Nehogy baleset veszélyes legyen! Háztetőket fontam fűzfa ágakból, gledicsiából, fenyőágakból, korhadt fakéregből, kövekből, elfásult taplógombából. Mindent felhasználtam amit csak találtam. A környék zöld hulladék lerakatai sok alapanyagot szolgáltattak. Már be is lakták a mókusok, cinegék, csuszkák. Valamint a napokban megjelent egy erdei csíkos pirók egér család is. Lopkodják a mókusok a dióját. Nagyon tetszik ahogy a mókusok használják a hidakat vagy épp ücsörögnek a házak tetején és mogyorót majszolnak. Ezt le is videóztam milyen jól érzik magukat.

MANÓFALVA - Kánya Tamás alkotása

 

 

Szólj hozzá

Magyarország BUDAPEST MANDALA Mandala Termésekből Kánya Tamás alkotásai