2023. dec 23.

SZENT ISTVÁN KIRÁLY és karácsonyi KORONÁZÁS (1000. dec. 25.)

írta: Mandala75
SZENT ISTVÁN KIRÁLY és karácsonyi KORONÁZÁS (1000. dec. 25.)

Szent István király és karácsonyi koronázása (1000. december 25)
Balla Ede-Zsolt ( 9 perc video)
https://www.youtube.com/watch?v=--0rbzW5lzA

"Jézus ezredik születésnapján koronázták meg Istvánt, és ezzel pedig összefonta népe sorsát Jézussal, Isten fiának sorsával. Tudatosan választotta meg koronázásának időpontját.
A Magyarság történelme Üdv Történelmi jelentőségű.
Tudatosan kapcsolta össze a Szakrális Királyság születésének napját Jézus születésének napjával "
A Téli Napforduló a Fény születésének ünnepe. A Világ világossága jött közénk ebben a Szent Időben. És ettől a pillanattól kezdve emelkedik fölfele a Fény.

"Én vagyok az Út, az Igazság és az Élet" - mondta Jézus - "És Én vagyok a Világ Világossága. Aki Engem követ, nem járhat sötétben, mert övé lesz az Életnek Világossága"

Nagyboldogasszony, Augusztus 15
Népiesen: Nagyasszony. Nagyboldogasszony és Mária mennybemenetelének napja. Magyarország Mária oltalmába ajánlásának ünnepe. (Szent István Király ekkor ajánlja fel a Magyar Királyságot Boldogasszony és Mária számára).
A legtöbb magyarországi kegyhelynek Nagyboldogasszony ünnepén van a fő búcsúja.

magyar_szent_korona.jpg

Szólj hozzá

Magyar JÉZUS Fény születése FÉNY MAGYAR KIRÁLYSÁG MAGYAR SZENT KORONA SZENT ISTVÁN KIRÁLY KORONÁZÁS